Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh řešení MÚK dálnice D1 se silnicí I/23 a II/602 u Kývalky
Březina, Michal ; Sabadáš, Petr (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravou stávající mimoúrovňové křižovatky Kývalka na dálnici D1. Jejím cílem je navrhnout optimální řešení všesměrného napojení na silnice I/23 a II/602, a to zejména z hlediska kapacity a bezpečnosti. Součástí práce je také návrh rozšíření dálnice D1 na šestipruhové uspořádání s přídatným pruhem pro pomalá vozidla směrem na Prahu. Nejprve bylo navrženo několik variant, z nichž byly vybrány dvě vyhovující k dalšímu zpracování. Diplomová práce se zabývá zpracováním vybraných dvou variant v rozsahu dokumentace pro vyhledávací studii. Závěr práce je věnován porovnání obou zpracovaných variant.
Napojení D1 na silniční síť v oblasti Černovické Terasy
Mička, Michal ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh napojení silniční sítě v prostoru Černovické Terasy na dálnici D1 – jedná se zejména o ulice Průmyslová, Tuřanka, Řípská a Šlapanická. Jde o nalezení optimálního řešení pro místní, regionální i dálkové trasy umožňující především nebytové využití lokality podél dálnice D1. V rámci práce bylo nalezeno 5 variantních řešení, přičemž 1 varianta byla zpracována podrobněji.
Studie odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1
Šťastný, Radek ; Hornýš, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je studie dálniční odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1 u Vyškova. Odpočívka a truckpark budou napojeny na dálnici D1 mezi stávajícími exity Vyškov-západ (226) a Vyškov-východ (230/1) ve směru na Kroměříž. Odpočívka (parkoviště, ČSPH, občerstvení) a truckpark budou navrženy z důvodů vysoké intenzity osobních a nákladních vozidel na dálnici D1 a nedostatku odstavných míst pro nákladní vozidla.
Konverze brněnského úseku I/52 na D52
Sejkora, Jan ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh úpravy silnice I/52 mezi křižovatkou s dálnicí D1 a Rajhradem na dálnici D52 tak, aby vznikl souvislý dálniční tah bez nutnosti vytvářet v trase Wien - Praha závlek přes jižní tangentu a D2 a zároveň navrhnout trasy pro dopravu, která nemůže být na dálnici vpuštěna. Charakterizovat problémové prvky a vytvořit variantní řešení.
Studie mimoúrovňové křižovatky MÚK Brno Východ
Marušák, Lubomír ; Chaker, Manar (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravou mimoúrovňové křižovatky MÚK Brno-východ (km 203) na dálnici D1. Jejím cílem je navrhnout optimální řešení všesměrného napojení na silnici I/50, která má v současné době tvar rozštěpu umožňující jízdu pouze ve dvou směrech. Dále je cílem navrhnout napojení silnice II/430 do mimoúrovňové křižovatky. Součástí práce je také návrh rozšíření dálnice na šestipruhové uspořádání v místě MÚK z důvodu jejího zkapacitnění. Z navržených čtyř konceptů variant křižovatky byl jeden vybrán k dalšímu zpracování v rozsahu studie. Práce je doplněna také dopravním průzkumem na stávajícím uspořádání, který byl proveden pomocí statistických radarů.
Kooperace státu, kraje a obce při plánování a realizaci dopravních staveb: případ dostavby dálnice D1 v úseku Říkovice - Přerov
Čeladníková, Tereza ; Průdková, Karolína (vedoucí práce) ; Jüptner, Petr (oponent)
Cílem této práce bylo zjistit, jaký je postup státu při realizaci dopravních staveb a jak do tohoto postupu zasahují obce a kraje. Postup schvalování dopravních staveb lze rozdělit do pěti fází, na fázi strategickou, fázi koncepce, fázi územní přípravy, fázi stavební přípravy a fázi předrealizace. Každá z těchto fází má dané kroky, které musí být dodrženy. Obce a kraje mohou vstoupit do procesu v několika bodech, nejvýznamnější je vstup do vyhledávací studie, do procesu EIA a do územního řízení. Obce a kraje mohou schvalování dopravních staveb ovlivnit také dalšími nástroji, jako je medializace problému, petiční akce a spolupráce s ostatními samosprávami. Dalším z cílů práce bylo odhalit, jaké komplikace probíhají u schvalování dostavby dálnice D1 úseku 0136 Říkovice - Přerov. Provedla jsem případovou studii a zjistila, že u dostavby zkoumaného úseku nastaly komplikace s nedostatkem financí, s nutností opakovat územní řízení, se získáním výjimky z procesu EIA. Proti dostavbě vystupují občanské spolky, které se proti vydaným rozhodnutím odvolávají a v každém kroku řízení a proti výstavbě podávají připomínky.
Napojení D1 na silniční síť v oblasti Černovické Terasy
Mička, Michal ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh napojení silniční sítě v prostoru Černovické Terasy na dálnici D1 – jedná se zejména o ulice Průmyslová, Tuřanka, Řípská a Šlapanická. Jde o nalezení optimálního řešení pro místní, regionální i dálkové trasy umožňující především nebytové využití lokality podél dálnice D1. V rámci práce bylo nalezeno 5 variantních řešení, přičemž 1 varianta byla zpracována podrobněji.
Konverze brněnského úseku I/52 na D52
Sejkora, Jan ; Nykodym, Jakub (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh úpravy silnice I/52 mezi křižovatkou s dálnicí D1 a Rajhradem na dálnici D52 tak, aby vznikl souvislý dálniční tah bez nutnosti vytvářet v trase Wien - Praha závlek přes jižní tangentu a D2 a zároveň navrhnout trasy pro dopravu, která nemůže být na dálnici vpuštěna. Charakterizovat problémové prvky a vytvořit variantní řešení.
Studie mimoúrovňové křižovatky MÚK Brno Východ
Marušák, Lubomír ; Chaker, Manar (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravou mimoúrovňové křižovatky MÚK Brno-východ (km 203) na dálnici D1. Jejím cílem je navrhnout optimální řešení všesměrného napojení na silnici I/50, která má v současné době tvar rozštěpu umožňující jízdu pouze ve dvou směrech. Dále je cílem navrhnout napojení silnice II/430 do mimoúrovňové křižovatky. Součástí práce je také návrh rozšíření dálnice na šestipruhové uspořádání v místě MÚK z důvodu jejího zkapacitnění. Z navržených čtyř konceptů variant křižovatky byl jeden vybrán k dalšímu zpracování v rozsahu studie. Práce je doplněna také dopravním průzkumem na stávajícím uspořádání, který byl proveden pomocí statistických radarů.
Srovnání komunikace realizované formou PPP projektu na Slovensku se státní komunikací v České republice
Urban, Tomáš ; Vrbová, Lucie (vedoucí práce) ; Tenk, Jiří (oponent)
PPP(public-private partnership, překlad: partnerství mezi soukromým a veřejným sektorem) projekty se v dnešní době využívají stále častěji jako alternativní nástroj pro stavbu veřejných projektů infrastruktury a služeb. Partnerství mezi soukromým a veřejným sektorem spolu přináší několik zásadních výhod, ale i nevýhod a rizik. PPP projekty se však pomalu stávají nedílnou součástí každého vyspělejšího státu. V této bakalářské práci budeme obecně mluvit o teorii spojené s PPP projekty a dále budeme porovnávat dálnici R1 na Slovensku postavenou přes PPP s dálnicí D3 postavenou tradičním způsobem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.